search for books and compare prices
cover image
Mitt Liv Som Kristen
Price
Store
Arrives
Preparing
Shipping

Jump quickly to results on these stores:

The price is the lowest for any condition, which may be new or used; other conditions may also be available.
Jump down to see edition details for: Paperback
Bibliographic Detail
Publisher Createspace Independent Pub
Publication date October 3, 2015
Pages 40
Binding Paperback
Book category Adult Non-Fiction
ISBN-13 9781517654641
ISBN-10 1517654645
Dimensions 0.10 by 8.50 by 11 in.
Original list price $15.00
Summaries and Reviews
Amazon.com description: Product Description: Jeg James Williams møtte Jesus Kristus til frelse 8 juli 1983 på en flyplass. Å få frelsen fra Jesus min konge og Meister er det største som skjett i livet mitt, og alltid vil være. Vet at Bibelen er 100% sannheten – vår bibel ikke den katolske bibelen - men King James Bibelen er Guds ord summen av dem til menneskene, og er hellig og hele sannheten fra begynnelsen til slutten av Bibelen. Jeg tror på Pinsebevelsens budskap: "Den som tror og blir døpt skal bli frelst" - det følger også et løfte med troendes dåp: Den Hellige Ånds dåp og da skal en tale i tunger. Det er fordi det skjedde første gangen Ånden ble utgytt på Pinsefestens dag bland disiplene til Jesus for ca 2000 år siden. Barnedåp har ingenting for seg - barn er uskyldige. "La de små barn komme til meg og hindre dem ikke for slike hører Himmelriket til" sa Jesus og velsignet dem - men Han døpte dem ikke og dåp skal skje ved full neddykkelse - dette står klart og tydelig i Bibelen hvis en bare vil lese. Det står at "Vi skal begraves med Jesus i dåpen for å stå opp til det ny liv i Jesus Kristus" "I dåpen begraver vi det gamle legeme med Jesus". Og står opp til det nye liv og får Åndsdåpen. Amen. Frelsen ved JESUS KRISTUS er den største som skjett i positiv bemerkning i mitt liv som en helhet. Jeg er en kristen siden 8 juli 1983. Jeg tror ikke at Gud og Jesus eksisterer og regjerer - Jeg vet det. Jeg har møtt dem begge personlig i min ånd i kontakt med Den Hellige Ånd. Jeg Leif Wilhelmsen ble frelst ved min Herre Jesus Kristus den 8. juli 1983 – og hadde Aage Samuelsen som læremeister fra 1984 til 15. november 1987 – jeg var i hans bevegelse: Vekkeropet Maran Ata – og gikk i dåpsgraven med Jesus Kristus den 20. september 1987 og ble Åndsdøpt på Aage Samuelsens siste møte før han vandret hjem til Gud og Jesus i himmelen 29. november 1987. Jeg tror fremdeles på Aage Samuelsens forkynnelse. Fra 1981-1982 - 21 år gammel gikk jeg på en Kristen Landbruksskole for å bli landbruker – og jeg arbeidet etterpå som gardsarbeider – jobbet 18 timer i døgnet med 4000 i lønn det var feil så jeg søkte med over til Norsk Istitutt for Skogforskning og arbeidet det I skogen fra begynnelsen av 1983 til midsommer 1983 og hadde fri til midsommer og kom hjem til min far på Lauvsnes og var svært sliten etter hardt arbeid i skogen – men var riktig betalning for arbeidet og arbeidet 8 timer om dagen – men var svært sliten til midsummer og falt ned i min fars hus ned trappen og ble meget alvorlig skadd – heldigvis var far hjemme og han ringte lege senere ambulanse. Og jeg var inne i døden etter den 24. juni 1983 og møtte der Gud og Jesus men ble sendt tilbake til livet var ennu ikke frelst. Jeg fikk oppleve å møte Gud og Jesus på Værnes flyplass den 8. juli 1983. Frelsen 8. juli 1983 STØRSTE som skjett i livet mitt som helhet – men alt Hellig Ånds virke og derved JESUS arbeid og hans ER all ære - han som har all makt i himmel og på jord! Denne boken er min Personlige erfarenheter om kristendommen som tro, men i min erfaring Kristendommen er ikke en tro i det hele tatt - det er til og med skrevet Bibelen selv det er tilfelle ikke nødvendig tro på hvorvidt Gud og Jesus er sannheten det er veldig lett å gjøre for å få å vite at ikke tro i det hele tatt - men vet. Men hva da tro? Det er det som er fortalt: Tro på Kristus og hans frelse gjør med andre ord hva han selv og Bibelen forteller er sannheten - som i seg selv er virkelig kristen tro - virkelig ingen stor sak å vite at Gud og Jesus eksisterer - ikke vanskelig å gjøre i det hele tatt. Med de ordene lar jeg selve boken begynne.

Editions
Paperback
Book cover for 9781517654641
 
The price comparison is for this edition
from Createspace Independent Pub (October 3, 2015)
9781517654641 | details & prices | 40 pages | 8.50 × 11.00 × 0.10 in. | List price $15.00
About: Jeg James Williams møtte Jesus Kristus til frelse 8 juli 1983 på en flyplass.

Pricing is shown for items sent to or within the U.S., excluding shipping and tax. Please consult the store to determine exact fees. No warranties are made express or implied about the accuracy, timeliness, merit, or value of the information provided. Information subject to change without notice. isbn.nu is not a bookseller, just an information source.